ПРОГРАМА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Шановні учні! Письмові роботи виконуйте в зошиті, записуйте дату і тему уроку.
Якщо зошити залишились в кабінеті, заведіть новий.
Фото письмових робіт надсилайте на адресу: 3007citrus@gmail.com
№ уроку | Дата | Тема уроку | Завдання |
1 | 27.10 | Метафора, метонімія, їхня роль у мовленні | Конспект с. 6-7 |
2 | 27.10 | Риторичні фігури (антитеза, градація, повторення,
риторичне запитання, звернення, порівняння). | Конспект с. 9-10, 14-15 |
3 | 30.10 | РМ. Написання висловлень із використанням тропів і фігур. | ТЕСТ |
4 | 03.11 | Вживання похідних
сполучників | Вправа 175 |
5 | 03.11 | Варіанти граматичного зв’язку підмета й присудка. | Опрацюте правила с. 80-82, виконайте вправу 190 |
6 | 06.11 | Синтаксичні конструкції з формою на -но, -то. | Вправа 192 |
7 | 10.11 | Пасивні конструкції з дієсловами на –ся. | Вправа 197 |
8 | 10.11 | Порядок слів у реченні. | Запишіть правило с. 88, вправа 201 |
9 | 13.11 | Односкладні й неповні речення. | Запишіть правило с. 91-92, вправа 220 |
10 | 17.11 | УВАГА! КОНКУРС! | |
11 | 17.11 | РМ. Ускладнення простих речень порівняльними зворотами і звертаннями. | Правило с.123, 124 вправа 279 |
12 | 20.11 | Правила побудови складних речень. Логічні помилки в складних реченнях. | перевірте себе ТЕСТ |
13 | 24.11 | Тематичне оцінювання № 1 з теми: «Синтаксична норма» | |
14 | 24.11 | Пунктуаційна помилка.Тире між підметом і присудком у
простому реченні. |
18 | 04.12 | Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених відокремленими означеннями, прикладками, обставинами. | §31-32, впр.-310, впр.-325 |
19 | 08.12 | Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених вставними словами і реченнями. | §28, впр.-280 |
20 | 08.12 | Кома в складному реченні. | §33,35, впр.-337,351 |
21 | 11.12 | Кома в складному реченні. | §36, впр.-365 |
22 | 15.12 | Крапка з комою у складному реченні. | §36, впр.-370 |
23 | 15.12 | Двокрапка у складному реченні. | Впр.-368 |
27 | 18.01 | Розділові знаки при прямій мові. | До ЗНО (відеоурок) |
28 | 18.01 | Розділові знаки при прямій мові. | Відеоурок (теорія) |
29 | 25.01 | РМ. Переписування речень і розставлення розділових знаків. | Вправа 379 |
30 | 25.01 | Контрольна робота з теми "Пунктуація" | Тест |
31 | Стилістична помилка. | §38, впр.-382 |
32 | 01.02 | Стилістичне використання багатозначних слів і омонімів, синонімів, антонімів і паронімів. (очно) | §38, впр.-385 |
33 | 01.02 | Стилістичні особливості слів іншомовного походження.(очно) | §38, впр.-386 |
34 | 08.02 | Стилістичне забарвлення лексики. | §39, впр.-392 |
35 | 08.02 | Стилістична роль неологізмів і застарілої лексики. | §39, впр.-395 |
36 | Книжна й розмовна лексика. Оцінна лексика. | §39 повторити | |
37 | Стилістичне забарвлення фразеологізмів. Виражальні можливості фразеологізмів. | Впр.-398 |
38 | Стилістичні особливості засобів словотвору. | §40, впр.-402 | |
39 | Стилістичні
особливості частин мови. | §41, впр.-412 | |
40 | Тематичне оцінювання № 3 з теми: «Стилістична норма» | §42-43, впр.-424 |
41 | Інформаційні жанри (представлення, пояснення, інструкція, повідомлення). | §44, впр.-434 | |
42 | Діалогічні жанри (бесіда, телефонна розмова, листування). | §45, 46, впр.-447 | |
43 | | Оцінювальні жанри (похвала, осуд, рецензія, характеристика). | §47, впр.-463 |
44 | Етикетні жанри (привітання, вибачення). | §48, впр.-468 | |
45 | РМ. Написання текстів різних жанрів (інструкцію з виконання певного виду робіт за професією) | Повторити §44-48 |
46 | РМ. Виголошування підготовлених текстів (привітання з нагоди ювілею) | Підготуватися до ТО | |
47 | Тематичне оцінювання № 4 з теми: «Практична риторика» | Повторити правила | |
48 | Повторення вивченого | Повторити правила |
49 | Повторення вивченого | Повторити правила |
Немає коментарів:
Дописати коментар