ПРОГРАМА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Шановні учні! Письмові роботи виконуйте в зошиті, записуйте дату і тему уроку.
Якщо зошити залишились в кабінеті, заведіть новий.
Фото письмових робіт надсилайте на адресу: 3007citrus@gmail.com
№ уроку | Дата | Тема уроку | Завдання |
19 | 15.10 | Урок позакласного читання. Сергій Жадан «Ворошиловград». Аналіз роману. | Читання за вибором учня. |
20 | 19.10 | Участь українських письменників у Другій світовій війні. Активізація патріотичної тематики, героїчного пафосу, посилення філософічності в літературі цього періоду. Засилля соцреалізму в мистецтві повоєнного періоду. | Опрацювати с.164-165, скласти опорний конспект |
21 | 19.10 | Олександр Довженко. Трагічна творча біографія митця. Відомий у світікінорежисер, засновник поетичного кіно. Романтичне світобачення. Довженко-художник. Довженко-прозаїк (оповідання часів війни, кіноповість «Україна в огні»). | Скласти конспект с. 165-167. |
22 | 20.10 | Джерело вивчення історії його життя і трагічної доби – «Щоденник». Правда про український народ, його історію крізь призму авторського бачення й оцінки. Національні та загальнолюдські проблеми, поєднання особистісного, виражального начала з публіцистикою | Опрацювати "Щоденник", скласти конспект с.166-168 |
23 | 26.10 | Історія написання «Зачарованої Десни» (1942-1956), автобіографічна основа, сповідальність. Ця кіноповість – у часи воєнного лихоліття як душевна розрада, сповідь, моральна опора для митця. Поєднання минулого і сучасного. | Читати уривок повісті с.172-177 |
24 | 26.10 | Два ліричні герої: малий Сашко і зріла людина, митець. Морально-етичні проблеми, порушені в кіноповісті. | Запишіть конспект с. 168-171 |
25 | 27.10 | Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-роздум «Моральна краса й духовна велич людини в кіноповісті О.Довженка «Зачарована Десна»» | Запишіть тези твору |
26 | 02.11 | Олесь Гончар. Коротко про письменника. Загальна характеристика доробку О.Гончара. Творчий злет у 1960-ті роки. Його громадянська й життєва позиції, роль у духовному відродженні нації. Рання новелістика (1940-ві роки), її неоромантизм. | Записати конспект с. 178-179 |
27 | 02.11 | Мрія і дійсність у новелі «Модри Камень». Романтична ідея кохання, що перемагає смерть. Образи українського бійця і юної словачки Терези. Особливість оповіді, роль кольорової гами в новелі. ТЛ: новела (поглиблено). | Записати конспект с.180-181 |
28 | 03.11 | Контрольна робота. Під чужим небом. Воєнне лихоліття. | |
29 | 09.11 | Нова хвиля відродження української літератури на початку 1960-х років. «Шістдесятництво» як явище культурологічне й соціальне. Його зв’язок із дисидентським рухом. Ідейно-стильове розмаїття, тематична і формотворча новизна творчості «шістдесятників». Василь Симоненко «Задивляюсь у твої зіниці…», «Я…» Коротко про митця («витязь молодої української поезії»). Традиційність його лірики. Образ України, громадянський вибір поета («Задивляюсь у твої зіниці…»). Мотив самоствердження людини у складному сучасному світі, її самодостатність і самоцінність («Я...»). Інтимна лірика В. Симоненка («Ну, скажи, хіба не фантастично…», «Ікс плюс ігрек»). Роздуми над поезією митця та її мотивами. | Опрацювати с.188-193 Записати аналіз: |
30 | 09.11 | Дмитро Павличко«Два кольори», *«Я стужився, мила, за тобою…» | |
31 | 10.11 | Іван Драч«Балада про соняшник» Невтомний шукач нового змісту і нової форми в поезії. Переосмислення жанру балади. «Балада про соняшник» – поетичний роздум про суть мистецтва, процес творчості. Символічність образів соняшника, сонця. ТЛ: балада (повторення). | Опрацювати с.197-199 |
32 | 16.11 | Микола Вінграновський«У синьому небі я висіяв ліс» | Відеоурок Аналіз поезії |
33 | 16.11 | Григір Тютюнник«Три зозулі з поклоном»Коротко про письменника і його творчість. «Вічна» тема «любовного трикутника» в новітній інтерпретації. | с. 203-208 |
34 | 17.11 | Образ любові як втілення високої християнської цінності, яка вивищує людину над прагматичною буденністю, очищає її душу. Зміщення часових площин як художній засіб. Роль художньої деталі в розкритті характеру, ідеї. ТЛ: художня деталь (поглиблено). | |
35 | 23.11 | Ліна Костенко «Страшні слова, коли вони мовчать…», «Хай буде легко. Дотиком пера…», «Недумано, негадано…», «По сей день Посейдон посідає свій трон…», «Маруся Чурай»Творчий шлях. Особливості індивідуального стилю (філософічність, історизм мислення, традиційність, інтелектуалізм, публіцистичність). | Опрацювати с.209-210 |
36 | 23.11 | "Страшні слова, коли вони мовчать», «Хай буде легко. Дотиком пера…» – ліричні роздуми про значення слова в житті людини, суть мистецтва, його роль у суспільстві. | с.210-212 ТЕСТ Вивчити напам’ять 1 поезію |
37 | 24.11 | «Недумано, негадано…» – інтимна лірика як спонука до роздумів про суть кохання. Її сповідальність. «По сей день Посейдон посідає свій трон…»: мотив єднання людини зі світом рукотворної краси (мистецтво) і природою. Потреба наповнювати життя прекрасним. Зв’язок із античною міфологією. Пошуки справжнього (не оманливого) щастя. Здатність людини протистояти дрібному й бачити величне. | с. 213-215 ВІДЕОУРОК |
38 | 30.11 | Історико-фольклорна основа
історичного роману у віршах «Маруся
Чурай». | |
39 | 30.11 | Духовне життя нації крізь призму нещасливого кохання. | |
40 | 01.12 | Центральні проблеми: митець і суспільство, індивідуальна свобода
людини. | |
41 | 07.12 | Урок мовленнєвого розвитку. План-характеристика Марусі Чурай. |
42 | 07.12 | Контрольна робота. Літературне «шістдесятництво».
Митець і суспільство. | |
43 | 14.12 | Василь Стус
«Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…», «Господи, гніву пречистого…» | Запишіть біографію с.234-235 Відеоурок |
44 | 14.12 | Поезія Стуса – зразок «стоїчної» поезії у світовій
ліриці («Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…», «Господи, гніву
пречистого…»). Стан
активної позиції ліричного героя. Екзистенційна (буттєва) проблема вибору, віра
в себе, надія на здолання всіх перешкод. Упевненість у власному виборі. Приклад
великої мужності й сили духу. ТЛ: екзистенційні ідеї в художньому творі. | Запишіть конспект с. 236-237 ТЕСТ |
45 | 22.12 | Історико-культурна ситуація наприкінці ХХ – на початку ХХІ ст. (на шляху до нового відродження). З’ява нового літературного покоління. Найвагоміші здобутки сучасної літератури. Стильове розмаїття, експериментаторство, пошуки нових форм і тем. Література елітарна, вишукана, високохудожня. Література масова, популярна (її інтенсивний розвиток). | с.239-240 |
46 | 28.12 | Постмодернізм як один із художніх напрямів мистецтва 1990-х років, його риси. | |
47 | 18.01 | Поезія: І.Римарук («Обнови»), Ю.Андрухович («Астролог», «Пісня мандрівного спудея»), О.Забужко («Рядок з автобіографії», «Читаючи історію») | Читання творів за вибором учня |
48 | 18.01 | О.Ірванець («До французького шансоньє»), С.Жадан («Музика, очерет…», «Смерть моряка»). | Читання творів за вибором учня |
49 | 25.01 | Проза, есеїстика: Г.Пагутяк («Потрапити в сад», «Косар») | Читання творів за вибором учня |
50 | 25.01 | Ю.Андрухович («ShevchenkoisOK») | Аудіокнига |
51 | 01.02 | В.Діброва («Андріївський узвіз») (очно) | |
52 | 01.02 | Я.Мельник («Далекий простір»).ТЛ: постмодернізм; література елітарна, масова. (очно) | Теорія |
53 | 08.02 | Контрольна робота. Стоїчна українська поезія. Сучасна українська література.. |
54 | 08.02 | Література рідного краю. Тетяна Осінь. | |
55 | 15.01 |
| Читання творів за вибором учня |
56 | 15.01 | Узагальнення та систематизація вивченого. (очно) | Читання творів за вибором учня |
Успіхів на ЗНО! |
Немає коментарів:
Дописати коментар