19/20_Українська література 2020

ПРОГРАМА ДИСТАНЦІЙНОГО НВЧАННЯ

                 Шановні учні! Письмові роботи виконуйте в зошиті, записуйте дату і тему уроку. 

Якщо зошити залишились в кабінеті, заведіть новий. 

Фото письмових робіт надсилайте на адресу: 3007citrus@gmail.com

Підручник: Українська література(рівень стандарту): підруч. для 10 кл. закл. загальн. серед. освіти / ОлександрАвраменко, Василь Пахаренко. – К.: Грамота, 2018 – 236с.


№ уроку
Дата
Тема уроку
Завдання
7
22.10
Панас Мирний "Хіба ревуть воли, як ясла повні?" Перший український соціально-психологічний роман, свідчення його можливостей у художньому дослідженні дійсності. Співавторство з І.Біликом
ВІДЕОУРОК
Зробити конспект:
1. Історія написання роману (с. 48);
2. Визначення СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧИЙ РОМАН (с.49)
3. Композиція і сюжет (с. 49)
8
29.10

Широта представлення народного життя. Шлях Ничипора Варениченка: від правдошукацтва до розбійництва. ВІДЕОУРОК

ТЛ: соціально-психологічний роман.

Запшіть конспект с.50-53 (образи Чіпки Варениченка, Грицька Чупруненка, Максима Ґудзя)
9
05.11

Жіночі образи, ствердження народних поглядів на духовне здоров’я людиниУрок виразного читання №1.  Панас Мирний. «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» (прозовий уривок)

Перегляньте відеоурок, зробіть конспект
- або запишіть жіночі образи 
-або запишіть конспект уроку (с. 53-54)
10
12.11

.Контрольна робота №1. Реалістична українська проза.

Пройдіть ТЕСТ

11
19.11

Розвиток драматургії: соціально-побутові та історичні драми й комедії М.Старицького, М.Кропивницького, Панаса Мирного та ін.

Від аматорських гуртків до професійного «театру корифеїв», що став «школою життя» (І.Франко). Перші театральні трупи М.Кропивницького та М.Старицького. Родина Тобілевичів та український театр.

Популярність «театру корифеїв» в Україні та за її межами. Перша народна артистка України Марія Заньковецька.

ВІДЕОУРОК
Запишіть коспект за відеоуроком або с. 61-63
1226.11

Іван Карпенко-Карий (І. Тобілевич) «Мартин Боруля»

Основне про життєвий і творчий шлях митця, світогляд, багатогранність діяльності. Жанрова різноманітність творів. І. Карпенко-Карий і «театр корифеїв». Драматургічне новаторство письменника.
Запишіть конспект с.64-67, запишіть визначення с. 71
13
03.12

Комедія «Мартин Боруля», її сценічна історія. Дворянство як міф про краще життя. Підміна особистісних етичних цінностей (чесності, порядності, працелюбства) становою приналежністю.

ТЛ: комедія.
14
10.12

Психологічна переконливість розкриття образу Мартина Борулі. Значення творчості І. Карпенка-Карого.

Урок мовленнєвого розвитку №2. Складання анкети головного героя
15
17.12
Письмовий твір «Ідейно-тематичний зміст комедії І. Карпенка-Карого «Мартин Боруля»»
16
24.12Покзакласне читання. Твори Михайла Старицького
17
13.01
Іван Франко. Письменник, учений, громадський діяч. Багатогранність діяльності, її вплив на культурний і політичний розвиток України. Франко-перекладач, публіцист. Значення творчості для розвитку української літератури, у пробудженні національної свідомості. Творчість І. Франка в музиці. 
Опрацюйте с.76-82, запишіть стислий конспект
18
13.01

Лірика збірки «З вершин і низин». Загальне уявлення про композицію збірки. Творчість великих майстрів Відродження; символ вічної жіночності, материнства, краси; суперечки про роль краси і користі («Сікстинська мадонна»).

Франкова концепція поступу людства, вираження незламного оптимізму («Гімн» («Замість пролога»)). 
Відеоурок
Опацюйте с. 82-85. Запишіть стислий конспект
1915.01Поетична збірка «Зів’яле листя», загальне уявлення про її композицію. с. 86-90 записати стислий конспект
або ЗАПИШІТЬ КОНСПЕКТ
20
22.01
«Ой ти, дівчино, з горіха зерня», «Чого являєшся мені...» Місце любовної теми у творчості І.Франка. Життєві імпульси появи творів (автобіографічність). Широка емоційна гама почуттів ліричного героя, ствердження невмирущості почуттів, ідеалу кохання.

Вивчити напам’ять 1 поезію (на вибір).

с.85-86 

ВІДЕОУРОК

21

Філософська поезія. Змістовий зв’язок «Легенди про вічне життя» з поезією збірки «Зів’яле листя». Драматизм людських стосунків, роздуми про взаємність кохання.
22

Підсумковий урок
Контрольна робота (тест)
«Титан духу і думки»

Немає коментарів:

Дописати коментар