ПРОГРАМА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Шановні учні! Письмові роботи виконуйте в зошиті, записуйте дату і тему уроку.
Якщо зошити залишились в кабінеті, заведіть новий.
Фото письмових робіт надсилайте на адресу: 3007citrus@gmail.com
№ уроку | Дата | Тема уроку | Завдання |
2 | 15.10 | М.
Вороний – ідеолог модернізації
української літератури. Його творчість – перша декларація ідей і форм символізму.Єдність краси природи і мистецтва, образотворчі засоби в
поезії («Блакитна Панна») | - Вивчити вірш напам'ять (с. 236) - Записати визначення с. 234 - Записати АНАЛІЗ ВІРША |
3 | 22.10 | Мотив самотності людини.
Згадка про революцію як данина естетиці доби соціальних перетворень («Інфанта») | Записати конспект (стисло) Аналіз вірша "Інфанта" |
4 | 29.10 | Олександр Олесь (О. Кандиба) Життя і творчість,
світоглядні переконання. | -Записати конспект с. 243 Поетична спадщина Олександра Олеся - Переглянути |
5 | 05.11 | Неоромантичні, символістські тенденції у творчості (“З журбою радість обнялась...”). Прагнення гармонії людини і природи (“Чари ночі”). Музичність, звукова виразність поезій. Майстерність у відтворенні настрою і почуття. Експресивне висловлювання патріотичних почуттів (“О слово рідне! Орле скутий!..”) | - Прочитати текст поезій, записати аналіз: "З ЖУРБОЮ РАДІСТЬ ОБНЯЛАСЬ" "ЧАРИ НОЧІ" "О СЛОВО РІДНЕ!" ВИВЧИТИ 1 ПОЕЗІЮ НАПАМ'ЯТЬ (ЗА ВИБОРОМ УЧНЯ) |
6 | 12.11 | Символізм драматичного етюда “По
дорозі в Казку”. Дорога в
казку – символ духовних поривань людини до кращого життя. Проблема вождя і
маси. Лідер – духовно сильна особистість. Трагічна суперечність між духовністю,
мрією і жорстокістю. ТЛ: драматичний етюд. | ВІДЕОУРОК Опрацювати с. 245-247 |
7 | 19.11 | Володимир Винниченко. Життя і творчість, громадська і політична діяльність. | ВІДЕОУРОК Запишіть стислий конспект с.179-184 |
8 | 26.11 | Прозові і драматичні твори.
Мала проза: ідейно-стильові особливості збірки “Краса і сила”. Перший український науково-фантастичний роман “Сонячна машина”.
Популярність Винниченка-драматурга на світовій сцені. | "Сонячна машина " (скорочено) Запишіть конспект с.190-191 |
Немає коментарів:
Дописати коментар