11/18_Укранська література 2020

  ПРОГРАМА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Шановні учні! Письмові роботи виконуйте в зошиті, записуйте дату і тему уроку. 

Якщо зошити залишились в кабінеті, заведіть новий. 

Фото письмових робіт надсилайте на адресу: 3007citrus@gmail.com

Підручник: Українська література(рівень стандарту): підруч. для 11 кл. закл. загальн. серед. освіти / Олександр Авраменко. – К.: Грамота, 2018 – 255с.

№ уроку
Дата
Тема уроку
Завдання
20
15.10

Перлини західноукраїнської літератури. Автономність, відкритість зарубіжним традиціям і новітнім процесам, розвиток української літератури в Західній Україні до 1939 р.

МЗ: Західна Україна до 1939 року (історія).

Опрацювати с. 132-133, записати конспект.

21
19.10

Богдан-Ігор Антонич «Зелена євангелія», «Різдво», *«Коляда»

Коротко про митця. Аполітичність, наскрізна життєствердність, метафоричність і міфологізм поезій; екзотика лемківського краю в контексті вселюдських мотивів. Лемківська конкретика як джерело образних асоціацій. «Зелена євангелія» – нерозривна єдність природи і людини, ідея життєствердження. Поєднання язичницьких мотивів із християнськими («Різдво», *«Коляда»). Роздуми над поезією Б.-І.Антонича.

ТЛ: міфологізм, асоціативність.
Опрацюйте с.134-140, складіть конспект.

Перевірте свої знання:
перейдіть за посиланням , зазначте код доступу1961742, вкажіть прізвище і групу
 22
20.10

23
20.10
Поема в прозі, що хвилює, єднає людські серця, звільняє і просвітлює душу. Умовність зображення (події поза конкретним часом і простором).
Запишіть конспект с.140-144
24
26.10

Загальнолюдські мотиви і гуманістичні цінності. Біологічні інстинкти і духовна воля до життя: ідея перемоги духу над матерією. Гуманістичний, життєствердний пафос поеми в прозі, його вселюдська значимість і всеохопність. ТЛ: поема в прозі.

Перевірте свої знання. Перейдіть за посиланням 
доступу 6856398. Зазначте прізвище і номер групи.



25
27.10

Контрольна робота. Модерна драматургія. Модерна драматургія. Перлини західноукраїнської літератури.

зазначте прізвище і номер групи
 26
27.10

«ПІД ЧУЖИМ НЕБОМ». Література письменників-емігрантів. «Празька школа» української поезії та її представники.

 Запишіть конспект 
с. 151-152
27
02.11

Євген Маланюк

«Уривок з поеми», «Напис на книзі віршів...»

Коротко про митця. Художнє осмислення героїчної і трагічної історії України, оптимістичний висновок про її майбутнє в поезії «Уривок з поеми». Її актуальність, символічність назви. «Напис на книзі віршів…» – ліричний роздум про призначення поезії, важливості місії поета закарбовувати свій час для нащадків.

Запишіть конспект с. 153-157
28
03.11

Іван Багряний ( І.Лозов’ягін) «Тигролови»

Основні віхи життя й творчості митця, його громадянська позиція. «Тигролови» як український пригодницький роман. Проблема свободи й боротьби за визволення. Жанрові особливості (динаміка сюжету, неоромантичність та ін.).



Конспект с 159-160
ЗМІСТ+АНАЛІЗ
29
03.11

Вольовий характер Григорія Многогрішного. Родина Сірків, майор Медвин. 

Записати АНАЛІЗ роману
30
09.11

Символіка роману, ідея перемоги добра над злом. Популярність твору в повоєнній Європі. Актуальність для нашого часу.

ТЛ: пригодницький роман.

передивіться ГОТУЄМОСЬ ДО ЗНО
виконайте ТЕСТ
31
10.11

Урок позакласного читання. Сергій Жадан «Ворошиловград»Аналіз роману.

Читати твори (за вибором учня)
32
10.11

Участь українських письменників у Другій світовій війні. Активізація патріотичної тематики, героїчного пафосу, посилення філософічності в літературі цього періоду. Засилля соцреалізму в мистецтві повоєнного періоду.



Опрацювати с.164-165, скласти опорний конспект
33
16.11

Олександр Довженко. Трагічна творча біографія митця. Відомий у світікінорежисер, засновник поетичного кіно. Романтичне світобачення. Довженко-художник. Довженко-прозаїк (оповідання часів війни, кіноповість «Україна в огні»). 

Записати конспект с.165-167
34
17.11

 Джерело вивчення історії його життя і трагічної доби – «Щоденник». Правда про український народ, його історію крізь призму авторського бачення й оцінки. Національні та загальнолюдські проблеми, поєднання особистісного, виражального начала з публіцистикою

Опрацювати "Щоденник", скласти конспект с.166-168
35
17.11

Історія написання «Зачарованої Десни» (1942-1956), автобіографічна основа, сповідальність. Ця кіноповість – у часи воєнного лихоліття як душевна розрада, сповідь, моральна опора для митця. Поєднання минулого і сучасного.

Читати уровок повісті с.172-178
36
23.11

Два ліричні герої: малий Сашко і зріла людина, митець. Морально-етичні проблеми, порушені в кіноповісті.

ТЛ: кіноповість, публіцистичність.

37
24.11

Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-роздум «Моральна краса й духовна велич людини в кіноповісті О.Довженка «Зачарована Десна»»

Записати тези твору.
38
24.11

Олесь Гончар

«Модри Камень»

Коротко про письменника. Загальна характеристика доробку О.Гончара. Творчий злет у 1960-ті роки. Його громадянська й життєва позиції, роль у духовному відродженні нації. Рання новелістика (1940-ві роки), її неоромантизм. 

Опрацювати с. 178-188
39
30.11

Мрія і дійсність у новелі «Модри Камень». Романтична ідея кохання, що перемагає смерть. Образи українського бійця і юної словачки Терези. Особливість оповіді, роль кольорової гами в новелі.

ТЛ: новела (поглиблено).

40
01.12
Контрольна робота. Під чужим небом. Воєнне лихоліття.

41
01.12

Нова хвиля відродження української літератури на початку 1960-х років. «Шістдесятництво» як явище культурологічне й соціальне. Його зв’язок із дисидентським рухом. Ідейно-стильове розмаїття, тематична і формотворча новизна творчості «шістдесятників».

Василь Симоненко

«Задивляюсь у твої зіниці…», «Я…»

Коротко про митця («витязь молодої української поезії»). Традиційність його лірики. Образ України, громадянський вибір поета («Задивляюсь у твої зіниці…»). Мотив самоствердження людини у складному сучасному світі, її самодостатність і самоцінність («Я...»). Інтимна лірика В. Симоненка («Ну, скажи, хіба не фантастично…», «Ікс плюс ігрек»). Роздуми над поезією митця та її мотивами.

ТЛ: віршові розміри (повторення). 
 Опрацювати с.188-193
Записати аналіз:


42
07.12

Дмитро Павличко

«Два кольори», *«Я стужився, мила, за тобою…»

Основні відомості про поета, перекладача. Основні мотиви його творів. Пісенна лірика, її популярність. Вірш «Два кольори», який став народною піснею. Національний колорит поетичних образів, роль антитези. Збірка любовної лірики «Таємниця твого обличчя». Використання фольклорних, персоніфікованих образів для передачі глибокого почуття кохання (*«Я стужився, мила, за тобою…»).
Опрацювати с.194-196
Записати аналіз:



43
07.12

Іван Драч

«Балада про соняшник»

Невтомний шукач нового змісту і нової форми в поезії. Переосмислення жанру балади. «Балада про соняшник» – поетичний роздум про суть мистецтва, процес творчості. Символічність образів соняшника, сонця.

ТЛ: балада (повторення).
Опрацювати с.197-199
4414.12

Микола Вінграновський

«У синьому небі я висіяв ліс»

Коротко про поета, прозаїка, кіномитця. Учень О.Довженка. Вселюдські, національні мотиви крізь призму «інтимного самозосередження». Вируюча пристрасть, несподівана асоціативність, буйна фантазія, образна деталь його поезії. Інтимна лірика зб. «Цю жінку я люблю». Поезія про «вічну», одну-єдину любов, яка перемагає труднощі, долає час і простір. Глибокі любовні переживання ліричного героя, передані образною символікою, символічною кольористикою (синім кольором). Думки й відчуття, навіяні цим віршем.
45
14.12

Григір Тютюнник

«Три зозулі з поклоном»

Коротко про письменника і його творчість. «Вічна» тема «любовного трикутника» в новітній інтерпретації.
с. 203-208
46
15.12Образ любові як втілення високої християнської цінності, яка вивищує людину над прагматичною буденністю, очищає її душу. Зміщення часових площин як художній засіб. Роль художньої деталі в розкритті характеру, ідеї. ТЛ: художня деталь (поглиблено).

47
15.12

Ліна Костенко

«Страшні слова, коли вони мовчать…», «Хай буде легко. Дотиком пера…», «Недумано, негадано…», «По сей день Посейдон посідає свій трон…», «Маруся Чурай»

Творчий шлях. Особливості індивідуального стилю (філософічність, історизм мислення, традиційність, інтелектуалізм, публіцистичність).
Записати стислий конспект біографії с. 209-210
4821.12«Страшні слова, коли вони мовчать», «Хай буде легко. Дотиком пера…» – ліричні роздуми про значення слова в житті людини, суть мистецтва, його роль у суспільстві.
Вивчити 1 поезію напам'ять (за вибором учня)
49
21.12«Недумано, негадано…» – інтимна лірика як спонука до роздумів про суть кохання. Її сповідальність. «По сей день Посейдон посідає свій трон…»: мотив єднання людини зі світом рукотворної краси (мистецтво) і природою. Потреба наповнювати життя прекрасним. Зв’язок із античною міфологією. Пошуки справжнього (не оманливого) щастя. Здатність людини протистояти дрібному й бачити величне.  
50
22.12Історико-фольклорна основа історичного роману у віршах «Маруся Чурай»

51
22.12    

Духовне життя нації крізь призму нещасливого кохання. Центральні проблеми: митець і суспільство, індивідуальна свобода людини.

ТЛ: роман у віршах.

52
24.12
Урок мовленнєвого розвитку. План-характеристика Марусі Чурай.
53
28.12
Контрольна робота. Літературне «шістдесятництво». Митець і суспільство.
54
28.12

Василь Стус

«Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…», «Господи, гніву пречистого…»

Поет як символ незламного духу, збереження людської гідності. Загальний огляд його життя й творчості (відчуження від світу, проблема вибору, стан трагічної самотності й активної дії, формування себе; атмосфера розтлінного духу тоталітарної системи). Узагальнені образи крізь призму індивідуальної долі.


55
12.01

Поезія Стуса – зразок «стоїчної» поезії у світовій ліриці («Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…», «Господи, гніву пречистого…»). Стан  активної позиції ліричного героя. Екзистенційна (буттєва) проблема вибору, віра в себе, надія на здолання всіх перешкод. Упевненість у власному виборі. Приклад великої мужності й сили духу.

ТЛ: екзистенційні ідеї в художньому творі.

МЗ: інтелігенція в Україні в 1960–1970-ті роки (історія).
с.234-238
56
13.01

Історико-культурна ситуація наприкінці ХХ – на початку ХХІ ст. (на шляху до нового відродження). З’ява нового літературного покоління. Найвагоміші здобутки сучасної літератури. Стильове розмаїття, експериментаторство, пошуки нових форм і тем. Література елітарна, вишукана, високохудожня. Література масова, популярна (її інтенсивний розвиток). Постмодернізм як один із художніх напрямів мистецтва 1990-х років, його риси.

с. 239-240



57
13.01
ПоезіяІ.Римарук («Обнови»), Ю.Андрухович («Астролог», «Пісня мандрівного спудея»), О.Забужко («Рядок з автобіографії», «Читаючи історію»), О.Ірванець («До французького шансоньє»), С.Жадан («Музика, очерет…», «Смерть моряка»).
с.241-243
 58
14.01

Проза, есеїстикаГ.Пагутяк («Потрапити в сад», «Косар»),  Ю.Андрухович («ShevchenkoisOK»), В.Діброва («Андріївський узвіз»), Я.Мельник («Далекий простір»).

ТЛ: постмодернізм; література елітарна, масова.

с.243-248
59
14.01Контрольна робота. Стоїчна українська поезія. Сучасна українська література.Тест
6019.01Узагальнення та систематизація вивченого.
https://navsi200.com/
БАЖАЮ УСПІХІВ НА ЗНО!

Немає коментарів:

Дописати коментар