ПРОГРАМА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Шановні учні! Письмові роботи виконуйте в зошиті, записуйте дату і тему уроку.
Якщо зошити залишились в кабінеті, заведіть новий.
Фото письмових робіт надсилайте на адресу: 3007citrus@gmail.com
№ уроку | Дата | Тема уроку | Завдання |
20 | 15.10 | Перлини західноукраїнської літератури. Автономність, відкритість зарубіжним традиціям і
новітнім процесам, розвиток української літератури в Західній Україні до 1939
р. МЗ: Західна Україна до 1939 року (історія). | Опрацювати с. 132-133, записати конспект. |
21 | 19.10 | Богдан-Ігор Антонич «Зелена євангелія», «Різдво», *«Коляда» Коротко про митця. Аполітичність, наскрізна
життєствердність, метафоричність і міфологізм поезій; екзотика лемківського
краю в контексті вселюдських мотивів. Лемківська конкретика як джерело образних
асоціацій. «Зелена євангелія» – нерозривна єдність природи і людини,
ідея життєствердження. Поєднання язичницьких мотивів із
християнськими («Різдво», *«Коляда»).
Роздуми над поезією Б.-І.Антонича. | Опрацюйте с.134-140, складіть конспект. Перевірте свої знання: |
22 | 20.10 |
23 | 20.10 | Поема в прозі, що хвилює, єднає людські серця, звільняє і просвітлює душу. Умовність зображення (події поза конкретним часом і простором). | Запишіть конспект с.140-144 |
24 | 26.10 | Загальнолюдські мотиви і гуманістичні цінності. Біологічні інстинкти і духовна воля до життя: ідея перемоги духу над матерією. Гуманістичний, життєствердний пафос поеми в прозі, його вселюдська значимість і всеохопність. ТЛ: поема в прозі. | Перевірте свої знання. Перейдіть за посиланням доступу 6856398. Зазначте прізвище і номер групи. |
25 | 27.10 | Контрольна робота. Модерна драматургія. Модерна драматургія. Перлини західноукраїнської літератури. | зазначте прізвище і номер групи |
26 | 27.10 | «ПІД ЧУЖИМ НЕБОМ». Література письменників-емігрантів. «Празька школа» української поезії та її представники. | Запишіть конспект с. 151-152 |
27 | 02.11 | Євген Маланюк «Уривок з поеми», «Напис на книзі віршів...» Коротко про митця. Художнє осмислення героїчної і трагічної історії України, оптимістичний висновок про її майбутнє в поезії «Уривок з поеми». Її актуальність, символічність назви. «Напис на книзі віршів…» – ліричний роздум про призначення поезії, важливості місії поета закарбовувати свій час для нащадків. | Запишіть конспект с. 153-157 |
28 | 03.11 | Іван Багряний ( І.Лозов’ягін) «Тигролови» Основні віхи життя й творчості митця, його громадянська позиція. «Тигролови» як український пригодницький роман. Проблема свободи й боротьби за визволення. Жанрові особливості (динаміка сюжету, неоромантичність та ін.). | |
29 | 03.11 | Вольовий характер Григорія Многогрішного. Родина Сірків, майор Медвин. | Записати АНАЛІЗ роману |
30 | 09.11 | Символіка роману, ідея перемоги добра над злом. Популярність твору в повоєнній Європі. Актуальність для нашого часу. ТЛ: пригодницький роман. | передивіться ГОТУЄМОСЬ ДО ЗНО виконайте ТЕСТ |
31 | 10.11 | Урок позакласного читання. Сергій Жадан «Ворошиловград». Аналіз роману. | Читати твори (за вибором учня) |
32 | 10.11 | Участь українських письменників у Другій світовій війні. Активізація патріотичної тематики, героїчного пафосу, посилення філософічності в літературі цього періоду. Засилля соцреалізму в мистецтві повоєнного періоду. | Опрацювати с.164-165, скласти опорний конспект |
33 | 16.11 | Олександр Довженко. Трагічна творча біографія митця. Відомий у світікінорежисер, засновник поетичного кіно. Романтичне світобачення. Довженко-художник. Довженко-прозаїк (оповідання часів війни, кіноповість «Україна в огні»). | Записати конспект с.165-167 |
34 | 17.11 | Джерело вивчення історії його життя і трагічної доби – «Щоденник». Правда про український народ, його історію крізь призму авторського бачення й оцінки. Національні та загальнолюдські проблеми, поєднання особистісного, виражального начала з публіцистикою | Опрацювати "Щоденник", скласти конспект с.166-168 |
35 | 17.11 | Історія написання «Зачарованої Десни» (1942-1956), автобіографічна основа, сповідальність. Ця кіноповість – у часи воєнного лихоліття як душевна розрада, сповідь, моральна опора для митця. Поєднання минулого і сучасного. | Читати уровок повісті с.172-178 |
36 | 23.11 | Два ліричні герої: малий Сашко і зріла людина, митець. Морально-етичні проблеми, порушені в кіноповісті. ТЛ: кіноповість, публіцистичність. | |
37 | 24.11 | Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-роздум «Моральна краса й духовна велич людини в кіноповісті О.Довженка «Зачарована Десна»» | Записати тези твору. |
38 | 24.11 | Олесь Гончар«Модри Камень» Коротко про письменника. Загальна характеристика доробку О.Гончара. Творчий злет у 1960-ті роки. Його громадянська й життєва позиції, роль у духовному відродженні нації. Рання новелістика (1940-ві роки), її неоромантизм. | Опрацювати с. 178-188 |
39 | 30.11 | Мрія і дійсність у
новелі «Модри Камень». Романтична
ідея кохання, що перемагає смерть. Образи українського бійця і юної словачки
Терези. Особливість оповіді, роль кольорової гами в новелі. ТЛ: новела (поглиблено). | |
40 | 01.12 | Контрольна робота. Під чужим небом. Воєнне лихоліття. | |
41 | 01.12 | Нова хвиля відродження української літератури на початку 1960-х років.
«Шістдесятництво» як явище культурологічне й соціальне. Його зв’язок із
дисидентським рухом. Ідейно-стильове розмаїття, тематична і формотворча новизна
творчості «шістдесятників». Василь Симоненко «Задивляюсь у твої зіниці…», «Я…» Коротко про митця («витязь молодої української поезії»). Традиційність
його лірики. Образ України, громадянський вибір поета («Задивляюсь у твої
зіниці…»). Мотив самоствердження людини у складному сучасному світі, її
самодостатність і самоцінність («Я...»).
Інтимна лірика В. Симоненка («Ну, скажи, хіба не фантастично…», «Ікс плюс
ігрек»). Роздуми над поезією митця та її мотивами. | Опрацювати с.188-193 Записати аналіз: |
42 | 07.12 | Дмитро Павличко
«Два кольори», *«Я стужився, мила, за тобою…» | Опрацювати с.194-196 Записати аналіз: |
43 | 07.12 | Іван Драч
«Балада про соняшник» Невтомний шукач нового змісту і нової форми в поезії.
Переосмислення жанру балади. «Балада про соняшник» – поетичний роздум про суть
мистецтва, процес творчості. Символічність образів соняшника, сонця. | Опрацювати с.197-199 |
44 | 14.12 | Микола Вінграновський
«У синьому небі я висіяв ліс» | |
45 | 14.12 | Григір Тютюнник
«Три зозулі з поклоном»
Коротко про письменника і його творчість. «Вічна»
тема «любовного трикутника» в новітній інтерпретації. | с. 203-208 |
46 | 15.12 | Образ любові як втілення високої християнської цінності, яка вивищує людину над прагматичною буденністю, очищає її душу. Зміщення часових площин як художній засіб. Роль художньої деталі в розкритті характеру, ідеї. ТЛ: художня деталь (поглиблено). |
47 | 15.12 | Ліна Костенко
«Страшні слова, коли вони мовчать…», «Хай буде легко. Дотиком пера…»,
«Недумано, негадано…», «По сей день Посейдон посідає свій трон…», «Маруся
Чурай» | Записати стислий конспект біографії с. 209-210 |
48 | 21.12 | «Страшні слова, коли вони мовчать», «Хай буде легко. Дотиком пера…» – ліричні роздуми про значення слова в житті людини, суть мистецтва, його роль у суспільстві. | Вивчити 1 поезію напам'ять (за вибором учня) |
49 | 21.12 | «Недумано, негадано…» – інтимна лірика як спонука до роздумів про суть кохання. Її сповідальність. «По сей день Посейдон посідає свій трон…»: мотив єднання людини зі світом рукотворної краси (мистецтво) і природою. Потреба наповнювати життя прекрасним. Зв’язок із античною міфологією. Пошуки справжнього (не оманливого) щастя. Здатність людини протистояти дрібному й бачити величне. | |
50 | 22.12 | Історико-фольклорна основа історичного роману у віршах «Маруся Чурай». |
51 | 22.12 | Духовне життя нації крізь призму нещасливого кохання. Центральні проблеми: митець і суспільство, індивідуальна свобода людини. ТЛ: роман у віршах. | |
52 | 24.12 | Урок мовленнєвого розвитку. План-характеристика Марусі Чурай. | |
53 | 28.12 | Контрольна робота. Літературне «шістдесятництво». Митець і суспільство. | |
54 | 28.12 | Василь Стус«Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…», «Господи, гніву пречистого…» Поет як символ незламного духу, збереження людської гідності. Загальний огляд його життя й творчості (відчуження від світу, проблема вибору, стан трагічної самотності й активної дії, формування себе; атмосфера розтлінного духу тоталітарної системи). Узагальнені образи крізь призму індивідуальної долі. |
55 | 12.01 | Поезія Стуса – зразок «стоїчної» поезії у світовій
ліриці («Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…», «Господи, гніву
пречистого…»). Стан активної позиції ліричного героя. Екзистенційна (буттєва) проблема вибору, віра
в себе, надія на здолання всіх перешкод. Упевненість у власному виборі. Приклад
великої мужності й сили духу. ТЛ: екзистенційні ідеї в
художньому творі. | с.234-238 |
56 | 13.01 | Історико-культурна ситуація наприкінці ХХ – на початку ХХІ ст. (на шляху до нового відродження). З’ява нового літературного покоління. Найвагоміші здобутки сучасної літератури. Стильове розмаїття, експериментаторство, пошуки нових форм і тем. Література елітарна, вишукана, високохудожня. Література масова, популярна (її інтенсивний розвиток). Постмодернізм як один із художніх напрямів мистецтва 1990-х років, його риси. | с. 239-240 |
57 | 13.01 | Поезія: І.Римарук («Обнови»), Ю.Андрухович («Астролог», «Пісня мандрівного спудея»), О.Забужко («Рядок з автобіографії», «Читаючи історію»), О.Ірванець («До французького шансоньє»), С.Жадан («Музика, очерет…», «Смерть моряка»). | с.241-243 |
58 | 14.01 | Проза, есеїстика: Г.Пагутяк («Потрапити в сад», «Косар»), Ю.Андрухович («ShevchenkoisOK»), В.Діброва («Андріївський узвіз»), Я.Мельник («Далекий простір»). ТЛ: постмодернізм; література елітарна, масова. | с.243-248 |
59 | 14.01 | Контрольна робота. Стоїчна українська поезія. Сучасна українська література. | Тест |
60 | 19.01 | Узагальнення та систематизація вивченого. | https://navsi200.com/ |
БАЖАЮ УСПІХІВ НА ЗНО! |
Немає коментарів:
Дописати коментар