27/18_Українська література 2020

 ПРОГРАМА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Шановні учні! Письмові роботи виконуйте в зошиті, записуйте дату і тему уроку. 

Якщо зошити залишились в кабінеті, заведіть новий. 

Фото письмових робіт надсилайте на адресу: 3007citrus@gmail.com

Підручник: Українська література(рівень стандарту): підруч. для 11 кл. закл. загальн. серед. освіти / Олександр Авраменко. – К.: Грамота, 2018 – 255с.

№ уроку
Дата
Тема уроку
Завдання
17
16.10

Богдан-Ігор Антонич «Зелена євангелія», «Різдво», *«Коляда» Коротко про митця. Аполітичність, наскрізна життєствердність, метафоричність і міфологізм поезій; екзотика лемківського краю в контексті вселюдських мотивів. Лемківська конкретика як джерело образних асоціацій. «Зелена євангелія» – нерозривна єдність природи і людини, ідея життєствердження. Поєднання язичницьких мотивів із християнськими («Різдво», *«Коляда»). Роздуми над поезією Б.-І.Антонича.

ТЛ: міфологізм, асоціативність.
Опрацювати с. 134-140, скласти конспект.
Вивчити 1 поезію напам'ять 
18
21.10

Осип Турянський  «Поза межами болю»

Коротко про письменника. Історичний матеріал Першої світової війни як предмет художнього узагальнення й філософського осмислення. 
ВІДЕОУРОК
Опрацювати, записати конспект с.140-142
19
21.10
Поема в прозі, що хвилює, єднає людські серця, звільняє і просвітлює душу. Умовність зображення (події поза конкретним часом і простором).
Записати конспект с.142-144
20
23.10

Загальнолюдські мотиви і гуманістичні цінності. Біологічні інстинкти і духовна воля до життя: ідея перемоги духу над матерією. Гуманістичний, життєствердний пафос поеми в прозі, його вселюдська значимість і всеохопність. ТЛ: поема в прозі.

Виконайте тест
Використайте цей код 9082326,
відкривши посилання
join.naurok.ua Вкажіть прізвище і номер групи
21
28.10
Контрольна робота. Модерна драматургія. Модерна драматургія. Перлини західноукраїнської літератури
ТЕСТ
22
28.10

«ПІД ЧУЖИМ НЕБОМ»

Література письменників-емігрантів. «Празька школа» української поезії та її представники.
Стисло записати конспект с.151-152
23
30.10

Євген Маланюк

«Уривок з поеми», «Напис на книзі віршів...»

Коротко про митця. Художнє осмислення героїчної і трагічної історії України, оптимістичний висновок про її майбутнє в поезії «Уривок з поеми». Її актуальність, символічність назви. «Напис на книзі віршів…» – ліричний роздум про призначення поезії, важливості місії поета закарбовувати свій час для нащадків.

Стисло конспект с.154-157, аналіз поезій
24
04.11

Іван Багряний( І.Лозов’ягін)

«Тигролови»

Основні віхи життя й творчості митця, його громадянська позиція. «Тигролови» як український пригодницький роман. Проблема свободи й боротьби за визволення. Жанрові особливості (динаміка сюжету, неоромантичність та ін.).
Записати конспект с.159-160,
ФІЛЬМ


25
04.11
Вольовий характер Григорія Многогрішного. Родина Сірків, майор Медвин. 
Записати 
26
06.11

Символіка роману, ідея перемоги добра над злом. Популярність твору в повоєнній Європі. Актуальність для нашого часу.

ТЛ: пригодницький роман.

передивіться
виконайте ТЕСТ
27
11.11
Урок позакласного читання. Сергій Жадан «Ворошиловград»Аналіз роману.
Читати твори (за вибором учня)
28
11.11

Участь українських письменників у Другій світовій війні. Активізація патріотичної тематики, героїчного пафосу, посилення філософічності в літературі цього періоду. Засилля соцреалізму в мистецтві повоєнного періоду.

Опрацювати с.164-165, скласти опорний конспект
29
13.11

Олександр Довженко

«Щоденник» (періоду війни), «Зачарована Десна»

Трагічна творча біографія митця. Відомий у світі кінорежисер, засновник поетичного кіно. Романтичне світобачення. Довженко-художник. Довженко-прозаїк (оповідання часів війни, кіноповість «Україна в огні»). 
Опрацювати с. 165-166
30
18.11

Джерело вивчення історії його життя і трагічної доби – «Щоденник». Правда про український народ, його історію крізь призму авторського бачення й оцінки. Національні та загальнолюдські проблеми, поєднання особистісного, виражального начала з публіцистикою

Опрацювати с. 166-168
31
18.11
Історія написання «Зачарованої Десни» (1942-1956), автобіографічна основа, сповідальність. Ця кіноповість – у часи воєнного лихоліття як душевна розрада, сповідь, моральна опора для митця. Поєднання минулого і сучасного.
Опрацювати с. 168-172
32
20.11

Два ліричні герої: малий Сашко і зріла людина, митець. Морально-етичні проблеми, порушені в кіноповісті.

ТЛ: кіноповість, публіцистичність.

Преглянути і занотувати ВІДЕОУРОК
33
25.11
Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-роздум «Моральна краса й духовна велич людини в кіноповісті О.Довженка «Зачарована Десна»»
Запишіть тези твору
або дайте віповідь на питання 10 с. 172
34
25.11

Олесь Гончар

«Модри Камень»

Коротко про письменника. Загальна характеристика доробку О.Гончара. Творчий злет у 1960-ті роки. Його громадянська й життєва позиції, роль у духовному відродженні нації. Рання новелістика (1940-ві роки), її неоромантизм. 

Опрацюте с.178-179
35
27.11

Мрія і дійсність у новелі «Модри Камень». Романтична ідея кохання, що перемагає смерть. Образи українського бійця і юної словачки Терези. Особливість оповіді, роль кольорової гами в новелі.

ТЛ: новела (поглиблено)

Опрацюйте с. 180-187
36
02.12
Контрольна робота. Під чужим небом. Воєнне лихоліттяТЕСТ
37
02.12

Нова хвиля відродження української літератури на початку 1960-х років. «Шістдесятництво» як явище культурологічне й соціальне. Його зв’язок із дисидентським рухом. Ідейно-стильове розмаїття, тематична і формотворча новизна творчості «шістдесятників».Василь Симоненко

«Задивляюсь у твої зіниці…», «Я…»

Коротко про митця («витязь молодої української поезії»). Традиційність його лірики. Образ України, громадянський вибір поета («Задивляюсь у твої зіниці…»). Мотив самоствердження людини у складному сучасному світі, її самодостатність і самоцінність («Я...»). Інтимна лірика В. Симоненка («Ну, скажи, хіба не фантастично…», «Ікс плюс ігрек»). Роздуми над поезією митця та її мотивами.

ТЛ: віршові розміри (повторення). 
с.188-193
38
04.12

Дмитро Павличко

«Два кольори», *«Я стужився, мила, за тобою…»

Основні відомості про поета, перекладача. Основні мотиви його творів. Пісенна лірика, її популярність. Вірш «Два кольори», який став народною піснею. Національний колорит поетичних образів, роль антитези. Збірка любовної лірики «Таємниця твого обличчя». Використання фольклорних, персоніфікованих образів для передачі глибокого почуття кохання (*«Я стужився, мила, за тобою…»).
с.194-196
39
11.12

Іван Драч

«Балада про соняшник»

Невтомний шукач нового змісту і нової форми в поезії. Переосмислення жанру балади. «Балада про соняшник» – поетичний роздум про суть мистецтва, процес творчості. Символічність образів соняшника, сонця.

ТЛ: балада (повторення).
с.197-199
40
16.12

Микола Вінграновський

«У синьому небі я висіяв ліс»

Коротко про поета, прозаїка, кіномитця. Учень О.Довженка. Вселюдські, національні мотиви крізь призму «інтимного самозосередження». Вируюча пристрасть, несподівана асоціативність, буйна фантазія, образна деталь його поезії. Інтимна лірика зб. «Цю жінку я люблю». Поезія про «вічну», одну-єдину любов, яка перемагає труднощі, долає час і простір. Глибокі любовні переживання ліричного героя, передані образною символікою, символічною кольористикою (синім кольором). Думки й відчуття, навіяні цим віршем.
с.200-202
41
16.12

Григір Тютюнник

«Три зозулі з поклоном»

Коротко про письменника і його творчість. «Вічна» тема «любовного трикутника» в новітній інтерпретації.
с.203-208
42
18.12
Образ любові як втілення високої християнської цінності, яка вивищує людину над прагматичною буденністю, очищає її душу. Зміщення часових площин як художній засіб. Роль художньої деталі в розкритті характеру, ідеї. ТЛ: художня деталь (поглиблено).Вивчити теорію літератури
43
23.12

.Ліна Костенко

«Страшні слова, коли вони мовчать…», «Хай буде легко. Дотиком пера…», «Недумано, негадано…», «По сей день Посейдон посідає свій трон…», «Маруся Чурай»

Творчий шлях. Особливості індивідуального стилю (філософічність, історизм мислення, традиційність, інтелектуалізм, публіцистичність).
с.209-211
44
23.12
«Страшні слова, коли вони мовчать», «Хай буде легко. Дотиком пера…» – ліричні роздуми про значення слова в житті людини, суть мистецтва, його роль у суспільстві.
с.211-212
45
26.01
«Недумано, негадано…» – інтимна лірика як спонука до роздумів про суть кохання. Її сповідальність. «По сей день Посейдон посідає свій трон…»: мотив єднання людини зі світом рукотворної краси (мистецтво) і природою. Потреба наповнювати життя прекрасним. Зв’язок із античною міфологією. Пошуки справжнього (не оманливого) щастя. Здатність людини протистояти дрібному й бачити величне.  с.213-215
46
28.01
Історико-фольклорна основа історичного роману у віршах «Маруся Чурай»с.215-220
47
28.01

Духовне життя нації крізь призму нещасливого кохання. Центральні проблеми: митець і суспільство, індивідуальна свобода людини.

ТЛ: роман у віршах.
Відеоурок
Тест
48
02.02
Урок мовленнєвого розвитку. План-характеристика Марусі Чурай.Тест
49
04.02
Контрольна робота. Літературне «шістдесятництво». Митець і суспільство.Тест
50
04.02

Василь Стус

«Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…», «Господи, гніву пречистого…»

Поет як символ незламного духу, збереження людської гідності. Загальний огляд його життя й творчості (відчуження від світу, проблема вибору, стан трагічної самотності й активної дії, формування себе; атмосфера розтлінного духу тоталітарної системи). Узагальнені образи крізь призму індивідуальної долі. 

с.234-239
51
09.02

Поезія Стуса – зразок «стоїчної» поезії у світовій ліриці («Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…», «Господи, гніву пречистого…»). Стан активної позиції ліричного героя. Екзистенційна (буттєва) проблема вибору, віра в себе, надія на здолання всіх перешкод. Упевненість у власному виборі. Приклад великої мужності й сили духу.

ТЛ: екзистенційні ідеї в художньому творі.

МЗ: інтелігенція в Україні в 1960–1970-ті роки (історія).
с.234-239
52
09.02
Історико-культурна ситуація наприкінці ХХ – на початку ХХІ ст. (на шляху до нового відродження). З’ява нового літературного покоління. Найвагоміші здобутки сучасної літератури. Стильове розмаїття, експериментаторство, пошуки нових форм і тем. Література елітарна, вишукана, високохудожня. Література масова, популярна (її інтенсивний розвиток). Постмодернізм як один із художніх напрямів мистецтва 1990-х років, його риси.Читання за вибором учня
53
09.02
Поезія: І.Римарук («Обнови»), Ю.Андрухович («Астролог», «Пісня мандрівного спудея»), О.Забужко («Рядок з автобіографії», «Читаючи історію»), О.Ірванець («До французького шансоньє»), С.Жадан («Музика, очерет…», «Смерть моряка»).Читання за вибором учня

54
11.02

Проза, есеїстика: Г.Пагутяк («Потрапити в сад», «Косар»),  Ю.АндруховичShevchenkoisOK»), В.Діброва («Андріївський узвіз»), Я.Мельник («Далекий простір»).

ТЛ: постмодернізм; література елітарна, масова.
Підгоуватися до контрольної роботи
55
11.02
Контрольна робота. Стоїчна українська поезія. Сучасна українська літератураПовторити теорію ліератури
56

Узагальнення та систематизація вивченого.Читання за вибором учня
Успіхів на ЗНО!

Немає коментарів:

Дописати коментар