ПРОГРАМА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Шановні учні! Письмові роботи виконуйте в зошиті, записуйте дату і тему уроку.
Якщо зошити залишились в кабінеті, заведіть новий.
Фото письмових робіт надсилайте на адресу: 3007citrus@gmail.com
№ уроку | Дата | Тема уроку | Завдання |
17 | 16.10 | Богдан-Ігор Антонич «Зелена євангелія», «Різдво», *«Коляда» Коротко про митця. Аполітичність, наскрізна життєствердність, метафоричність і міфологізм поезій; екзотика лемківського краю в контексті вселюдських мотивів. Лемківська конкретика як джерело образних асоціацій. «Зелена євангелія» – нерозривна єдність природи і людини, ідея життєствердження. Поєднання язичницьких мотивів із християнськими («Різдво», *«Коляда»). Роздуми над поезією Б.-І.Антонича. ТЛ: міфологізм, асоціативність. | Опрацювати с. 134-140, скласти конспект. Вивчити 1 поезію напам'ять |
18 | 21.10 | Осип Турянський «Поза межами болю» Коротко про письменника. Історичний матеріал Першої світової війни як предмет художнього узагальнення й філософського осмислення. | ВІДЕОУРОК Опрацювати, записати конспект с.140-142 |
19 | 21.10 | Поема в прозі, що хвилює, єднає людські серця, звільняє і просвітлює душу. Умовність зображення (події поза конкретним часом і простором). | Записати конспект с.142-144 |
20 | 23.10 | Загальнолюдські мотиви і гуманістичні цінності. Біологічні інстинкти і духовна воля до життя: ідея перемоги духу над матерією. Гуманістичний, життєствердний пафос поеми в прозі, його вселюдська значимість і всеохопність. | Виконайте тест |
21 | 28.10 | Контрольна робота. Модерна драматургія. Модерна драматургія. Перлини західноукраїнської літератури | ТЕСТ |
22 | 28.10 | «ПІД ЧУЖИМ НЕБОМ» | Стисло записати конспект с.151-152 |
23 | 30.10 | Євген Маланюк «Уривок з поеми», «Напис
на книзі віршів...» Коротко про митця. Художнє осмислення героїчної і трагічної історії України, оптимістичний висновок про її майбутнє в поезії «Уривок з поеми». Її актуальність, символічність назви. «Напис на книзі віршів…» – ліричний роздум про призначення поезії, важливості місії поета закарбовувати свій час для нащадків. | Стисло конспект с.154-157, аналіз поезій |
24 | 04.11 | Іван Багряний(
І.Лозов’ягін) «Тигролови» | Записати конспект с.159-160, ФІЛЬМ |
25 | 04.11 | Вольовий характер Григорія Многогрішного. Родина Сірків, майор Медвин. | Записати |
26 | 06.11 | Символіка роману, ідея перемоги добра над злом. Популярність твору в повоєнній Європі. Актуальність для нашого часу. ТЛ: пригодницький роман. | передивіться виконайте ТЕСТ |
27 | 11.11 | Читати твори (за вибором учня) | |
28 | 11.11 | Участь українських письменників у Другій світовій війні. Активізація патріотичної тематики, героїчного пафосу, посилення філософічності в літературі цього періоду. Засилля соцреалізму в мистецтві повоєнного періоду. | Опрацювати с.164-165, скласти опорний конспект |
29 | 13.11 | Олександр Довженко
«Щоденник» (періоду війни),
«Зачарована Десна» | Опрацювати с. 165-166 |
30 | 18.11 | Джерело вивчення історії його життя і трагічної доби – «Щоденник». Правда про український народ, його історію крізь призму авторського бачення й оцінки. Національні та загальнолюдські проблеми, поєднання особистісного, виражального начала з публіцистикою | Опрацювати с. 166-168 |
31 | 18.11 | Історія написання «Зачарованої Десни» (1942-1956),
автобіографічна основа, сповідальність. Ця кіноповість – у часи воєнного
лихоліття як душевна розрада, сповідь, моральна опора для митця. Поєднання
минулого і сучасного. | Опрацювати с. 168-172 |
32 | 20.11 | Два ліричні герої: малий Сашко і зріла людина, митець.
Морально-етичні проблеми, порушені в кіноповісті. ТЛ: кіноповість, публіцистичність. | Преглянути і занотувати ВІДЕОУРОК |
33 | 25.11 | Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-роздум «Моральна краса й духовна велич людини в кіноповісті О.Довженка «Зачарована Десна»» | Запишіть тези твору або дайте віповідь на питання 10 с. 172 |
34 | 25.11 | Олесь Гончар«Модри Камень» Коротко про письменника. Загальна характеристика доробку О.Гончара. Творчий злет у 1960-ті роки. Його громадянська й життєва позиції, роль у духовному відродженні нації. Рання новелістика (1940-ві роки), її неоромантизм. | Опрацюте с.178-179 |
35 | 27.11 | Мрія і дійсність у новелі «Модри Камень». Романтична ідея кохання, що перемагає смерть. Образи українського бійця і юної словачки Терези. Особливість оповіді, роль кольорової гами в новелі. ТЛ: новела (поглиблено) | Опрацюйте с. 180-187 |
36 | 02.12 | Контрольна робота. Під чужим небом. Воєнне лихоліття | ТЕСТ |
37 | 02.12 | Нова хвиля відродження української літератури на початку 1960-х років.
«Шістдесятництво» як явище культурологічне й соціальне. Його зв’язок із
дисидентським рухом. Ідейно-стильове розмаїття, тематична і формотворча новизна
творчості «шістдесятників». «Задивляюсь у твої зіниці…», «Я…» Коротко про митця («витязь молодої української поезії»). Традиційність
його лірики. Образ України, громадянський вибір поета («Задивляюсь у твої
зіниці…»). Мотив самоствердження людини у складному сучасному світі, її
самодостатність і самоцінність («Я...»).
Інтимна лірика В. Симоненка («Ну, скажи, хіба не фантастично…», «Ікс плюс
ігрек»). Роздуми над поезією митця та її мотивами. | с.188-193 |
38 | 04.12 | Дмитро Павличко
«Два кольори», *«Я стужився, мила, за тобою…» | с.194-196 |
39 | 11.12 | Іван Драч
«Балада про соняшник» Невтомний шукач нового змісту і нової форми в поезії.
Переосмислення жанру балади. «Балада про соняшник» – поетичний роздум про суть
мистецтва, процес творчості. Символічність образів соняшника, сонця. | с.197-199 |
40 | 16.12 | Микола Вінграновський
«У синьому небі я висіяв ліс» | с.200-202 |
41 | 16.12 | Григір Тютюнник
«Три зозулі з поклоном»
Коротко про письменника і його творчість. «Вічна»
тема «любовного трикутника» в новітній інтерпретації. | с.203-208 |
42 | 18.12 | Образ любові як втілення високої християнської цінності, яка вивищує людину над прагматичною буденністю, очищає її душу. Зміщення часових площин як художній засіб. Роль художньої деталі в розкритті характеру, ідеї. ТЛ: художня деталь (поглиблено). | Вивчити теорію літератури |
43 | 23.12 | .Ліна Костенко «Страшні слова, коли вони мовчать…», «Хай буде легко. Дотиком пера…»,
«Недумано, негадано…», «По сей день Посейдон посідає свій трон…», «Маруся Чурай»
| с.209-211 |
44 | 23.12 | «Страшні слова, коли вони мовчать», «Хай буде легко. Дотиком пера…» – ліричні роздуми про значення слова в житті людини, суть мистецтва, його роль у суспільстві. | с.211-212 |
45 | 26.01 | «Недумано, негадано…» – інтимна лірика як спонука до роздумів про суть кохання. Її сповідальність. «По сей день Посейдон посідає свій трон…»: мотив єднання людини зі світом рукотворної краси (мистецтво) і природою. Потреба наповнювати життя прекрасним. Зв’язок із античною міфологією. Пошуки справжнього (не оманливого) щастя. Здатність людини протистояти дрібному й бачити величне. | с.213-215 |
46 | 28.01 | Історико-фольклорна основа історичного роману у віршах «Маруся Чурай». | с.215-220 |
47 | 28.01 | Духовне життя нації крізь призму нещасливого кохання. Центральні
проблеми: митець і суспільство, індивідуальна свобода людини. | Відеоурок Тест |
48 | 02.02 | Урок мовленнєвого розвитку. План-характеристика Марусі Чурай. | Тест |
49 | 04.02 | Контрольна робота. Літературне «шістдесятництво». Митець і суспільство. | Тест |
50 | 04.02 | Василь Стус
«Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…», «Господи, гніву пречистого…» Поет як символ незламного духу, збереження людської гідності. Загальний
огляд його життя й творчості (відчуження від світу, проблема вибору, стан
трагічної самотності й активної дії, формування себе; атмосфера розтлінного
духу тоталітарної системи). Узагальнені образи крізь призму індивідуальної
долі. | с.234-239 |
51 | 09.02 | Поезія Стуса – зразок «стоїчної» поезії у світовій
ліриці («Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…», «Господи, гніву
пречистого…»). Стан
активної позиції ліричного героя. Екзистенційна (буттєва) проблема вибору, віра
в себе, надія на здолання всіх перешкод. Упевненість у власному виборі. Приклад
великої мужності й сили духу. ТЛ: екзистенційні ідеї в
художньому творі. | с.234-239 |
52 | 09.02 | Історико-культурна ситуація наприкінці ХХ – на початку ХХІ ст. (на шляху до нового відродження). З’ява нового літературного покоління. Найвагоміші здобутки сучасної літератури. Стильове розмаїття, експериментаторство, пошуки нових форм і тем. Література елітарна, вишукана, високохудожня. Література масова, популярна (її інтенсивний розвиток). Постмодернізм як один із художніх напрямів мистецтва 1990-х років, його риси. | Читання за вибором учня |
53 | 09.02 | Поезія: І.Римарук («Обнови»), Ю.Андрухович («Астролог», «Пісня мандрівного спудея»), О.Забужко («Рядок з автобіографії», «Читаючи історію»), О.Ірванець («До французького шансоньє»), С.Жадан («Музика, очерет…», «Смерть моряка»). | Читання за вибором учня |
54 | 11.02 | Проза,
есеїстика: Г.Пагутяк («Потрапити в сад», «Косар»), Ю.Андрухович («ShevchenkoisOK»),
В.Діброва («Андріївський узвіз»),
Я.Мельник («Далекий простір»). | Підгоуватися до контрольної роботи |
55 | 11.02 | Контрольна робота. Стоїчна українська поезія. Сучасна українська література | Повторити теорію ліератури |
56 | Узагальнення та систематизація вивченого. | Читання за вибором учня | |
Успіхів на ЗНО! |
Немає коментарів:
Дописати коментар